Smuggler / wstęp

Smuggler jest jak Twoje ulubione narzędzie, które bierzesz do ręki zawsze gdy masz coś konkretnego do zrobienia – ten rower to absolutny multitool na dwóch kołach.

Z kołami 29″ i zawieszeniem o skoku 140/130mm Smuggler jest prawdopodobnie najbardziej uniwersalnym rowerem w ofercie Transition Bikes. Kinematyka zawieszenia z dużą progresją i komfortowa, dająca pewność w każdej sytuacji geometria dadzą Ci pewność, że odnajdziesz się w każdej sytuacji. Smuggler plasuje się pomiędzy Spurem a Sentinelem zarówno pod względem pracy zawieszenia, jak i geometrii oferując doskonały „blend” tych dwóch rowerów.

Nieważne, czy przed Twoimi oczami rysuje się techniczna zjazdowa sekcja, czy też epicki singletrack, Smuggler zagwarantuje Ci doskonałą zabawę.

Smuggler / hajlajtsy

Dożywotnia gwarancja na ramę

Transition Bikes pilnuje aby jakość produktu była na najwyższym poziomie a obsługa klienta zachwycała – każda rama Transition objęta jest dożywotnią gwarancją i świetnym programem crash replacement. Dbamy o Ciebie a Ty nie musisz się o nic martwić.

Materiał ramy

Ramy karbonowe wykonywane są z japońskiego włókna Toray i z wykorzystaniem wyjątkowego procesu formowania z wykorzystaniem specjalnych wypełniaczy. Dzięki temu zużywamy minimalną ilość materiału i żywicy.

Ramy aluminiowe produkujemy ze sprawdzonego obrabianego termicznie aluminium 6061 aby zoptymalizować stosunek wytrzymałości, długotrwałości i jakości pracy ramy.

Ochrona ramy.

Lubimy gdy przejażdżki odbywają się w ciszy i spokoju bez zbędnego stukania – dlatego w kluczowych miejscach ramy umieściliśmy osadzone w jej płaszczyznach ochraniacze.

Tylny ochraniacz ze specjalną fakturą nie tylko ucisza łańcuch ale także chroni wahacz przez uszkodzeniami.

Przyjazne prowadzenie linek.

Aby uprościć obsługę i „uciszyć” rower umieściliśmy rurki prowadzące dla pancerza tylnej przerzutki w przednim trójkącie i wahaczu.

(rozwiązanie dostępne w ramie karbonowej)

Główny punkt obrotu zrobiony z głową.

Oś głównego punktu obrotu ramy zaprojektowana w formie regulowanego klina zapewnia sztywność wahacza w płaszczyźnie poprzecznej i zapewnia niesamowitą trwałość mechanizmu.

Dodatkowe osłony łożysk chronią je podczas mycia roweru i jazdy w ciężkich warunkach.

Wahacz w różnych długościach.

Ten rower ma dwa wahacze dostosowane do rozmiaru ramy – dzięki temu zapewnia podobne wrażenia z jazdy i podobną dystrybucję masy niezależnie od gabarytów osoby ujeżdżającej sprzęt.

Łożyska Enduro Max.

Używamy wyłącznie łożysk Enduro Max w wersjach przeznaczonych do stosowania w ramach z pełnym zawieszeniem. Łożyska dobieramy w powszechnie dostępnych na rynku rozmiarach aby ich ewentualna wymiana nie wymagała stosowania globalnej logistyki ;).

W punkcie obrotu przy tylnej osi stosujemy łożyska dwurzędowe, zaś łożyska pod rockerem mają dodatkowy pierścień mocujący – to wszystko przekłada się na super sztywność naszych ram.

Gwintowany support.

Na rynku ciągle dostępne są górskie rowery eksperymentalne z suportami press-fit. To rozwiązanie nie działa, ale przynajmniej jest drogie. Szczerze mówiąc, nie działa to nawet w rowerach szosowych.

W rowerach Transition znajdziesz tylko rozwiązania wprowadzane z głową i sprawdzone na szlaku a nie w Excelu.

Smuggler / konfiguracje

Smuggler / kolory

Smuggler / media

Smuggler / geometria i detale

Speed Balanced Geometry

SBG zapewnia zwinność roweru przy małej prędkości, dobrą trakcję przedniego koła i prawidłowy rozkład masy ridera i roweru równocześnie dając pewność w stromym terenie i przy dużych prędkościach.

Jedną z kluczowych zalet SBG jest zapewnienie pewności sterowania rowerem, która dostosowuje się do prędkości. Czyli więcej pewności gdy jedziesz szybko i więcej zwinności gdy działasz w trudnym terenie, niezależnie od Twojego poziomu umiejętności.

SMMDLGXLXXL
A. REACH430460485510535
B. STACK607616625635644
C. EFFECTIVE TT LENGTH555588617645670
D. SEAT TUBE LENGTH (CARBON)360390430460490
D. SEAT TUBE LENGTH (ALLOY)375390430460490
E. EFFECTIVE ST ANGLE79.378.678.177.677.3
F. SADDLE HEIGHT FOR EFFECTIVE ST ANGLE600660720780820
G. ACTUAL ST ANGLE7272727272
H. HEAD TUBE LENGTH100110120130140
I. HEAD TUBE ANGLE6565656565
J. CHAINSTAY LENGTH (CARBON)435435440440440
J. CHAINSTAY LENGTH (ALLOY)437437443443443
K. WHEELBASE (CARBON)11791213124712771306
K. WHEELBASE (ALLOY)11811215125012801309
L. BOTTOM BRACKET DROP3535353535
M. ESTIMATED BB HEIGHT340340340340340

Podstawowe cechy

  • Skok ramy: 130mm (kompatybilna ze 140mm)
  • Skok widelca: 140mm
  • Koło: 29″
  • Rozmiary: SM, MD, LG, XL, XXL
  • Łożyska: 2x 6903, 4x 6902, 4x 6802
  • A2C widelca przy pomiarach geometrii: 552mm
  • Offset widelca: 44mm
  • Tylny damper: 210mm x 50mm / 130mm (rama kompatybilna z 210mm x 55mm / 140mm)
  • Mocowanie dampera: 25mm x 8mm Bottom, 30mm x 8mm Top
  • Stery
    • Carbon: IS42
    • Alloy: 44mm Zero Stack
  • Suport: 73mm BSA Threaded
  • Linia łańcucha: 52-55mm
  • Tylny hamulec: 180mm Post Mount, Max Rotor Size 203mm
  • Hak przerzutki: SRAM UDH
  • Tylna oś: Transition Axle For UDH, 12mm x 148mm Spacing
  • Mocowanie ISCG: ISCG05 (wymagana oś łańcucha 55mm)
  • Sztyca: 31.6mm
  • Zacisk sztycy:
    • karbon: 37.0mm,
    • aluminium: 34.9mm
  • Maksymalna głębokość sztycy:
    • karbon: Small 225mm | Medium 255mm | Large 295mm | XL 325mm | XXL 360mm,
    • aluminium: Small 220mm | Medium 250mm | Large 290mm | XL 320mm | XXL 355mm
  • Największa zębatka: 34T okrągła przy linii łańcucha 52mm Boost
  • Maksymalny rozmiar opony: 29 x 2.5″
  • Zalecany sag dampera:
    • 130mm/50mm: 14-6mm (28-32%)
    • 140mm/55mm: 15-17mm (27-31%)

Sugerowane rozmiary

Momenty dokręcania

  • informacje techniczne Smuggler Carbon: LINK
  • informacje techniczne Smuggler Alloy: LINK