Repeater / wstęp

Repeater Powertrain oferuje zupełnie nowy poziom doświadczeń z obcowania z rowerem eMTB. Ten system połączy dla Ciebie wszystkie swoje skomplikowane komponenty w jedną, współpracującą ze sobą całość oferując coś, czego tak na prawdę szukamy – fascynującą przygodę na szlaku.

Repeater to 170mm skoku (obydwu) dużych kół 29″, silnik i napęd, które możesz dowolnie skonfigurować dzięki ekosystemowi AXS, i które dzięki niemu również bezproblemowo ze sobą współpracują! Ten poziom integracji to coś, czego dotychczas jeszcze nie doświadczyliśmy w rowerach a co koncern SRAM nazywa holistycznym podejściem do zagadnienia.

Silnik naszego nowego eMTB oferuje 90Nm momentu obrotowego i jest zasilany baterią o pojemności 720Wh. Całym systemem zarządza „mózg” AXS, który komunikuje się z silnikiem, przerzutką i sztycą by zapewnić takie nowe w rowerach funkcje jak automatyczna zmiana biegów czy ich redukcja gdy nie pedałujemy.

Witaj w przyszłości, miło Cię widzieć.

Repeater / za co go kochamy

Repeater PT – po co go stworzyliśmy?

Naszym celem było stworzenie roweru, który daje jak najlepsze doświadczenia z jazdy. Zaczęliśmy od geometrii istniejącego Repeatera aby stworzyć rower, który da Ci pewność w każdej sytuacji i połączyliśmy go z systemem eMTB, który będzie naturalnym rozszerzeniem ridera.

To właśnie gwarantuje technologia Powertrain, która dzięki bezprzewodowemu protokołowi AXS integruje w sobie silnik, napęd roweru i sztycę pozwalając Tobie skupić się na czystej jeździe.

W pełni zintegrowany system.

Eagle Powertrain to potężny napęd eMTB oferujący 90Nm momentu obrotowego i jest jednym z najmocniejszych systemów na rynku. w parze z bateria o pojemności 720Nm oferuje użytkownikowi rozszerzenie jego własnych możliwości, dostarczając moc w bardzo naturalny sposób.

Magia Repeatera PT kryje się w pełnej integracji silnika eMTB i przerzutki. Te współpracują ze sobą za pośrednictwem protokołu AXS, a jego cyfrowy mózg potrafi zmieniać biegi samemu, w oparciu o dane na temat prędkości, generowanej przez ridera mocy czy kadencji. Powertrain w trybie Autoshift zmienia biegi nawet gdy nie pedałujesz aby przygotować Cię na to, co dzieje się na szlaku.

Range lub Rally – wybieraj.

Repeater ma dwa modyfikowalne tryby pracy – Range (zasięg) i Rally (rajd). W trybie Range osiągniesz najlepsze zasięgi a po przełączeniu na Rally to po prostu – pełny power.

Przez uproszczenie obsługi systemu do tylko dwu trybów, ponownie skupiamy się na tym, co jest dla nas najważniejsze – doświadczeniu jazdy.

Autoshift dzięki Eagle AXS.

Jeżeli kiedykolwiek marzyliście o rowerze z automatyczną skrzynią biegów, jego czas właśnie nadszedł! Dzięki integracji poprzez protokół AXS, Twój Repeater PT będzie zmieniał biegi za Ciebie w oparciu o całą masę danych, które potrafi zebrać.

Przez większość czasu nie będziesz więc musieć zmieniać biegów – zrobi to za Ciebie Powertrain. Nawet gdy czeka Cię redukcja do podjazdu, zauważysz, że dzięki unikatowemu rozwiązaniu Twój Repeater zrobi to za Ciebie podczas zjazdu – przednia zębatka może obracać się gdy Ty nie pedałujesz więc przerzutka zmieni bieg na najbardziej przydatny gdy teren zacznie prowadzić pod górę.

Jeżeli zaś nie zgadzasz się z działaniem Powertrain, zawsze możesz użyć manetki POD aby wybrać ten idealny bieg.

Repeater / hajlajtsy

1. Silnik SRAM Powertrain
Daje 90Nm momentu obrotowego i jest skonfigurowany aby dostarczać wspomaganie w naturalny sposób.
2. Wyświetlacz AXS Bridge
Płynnie zintegrowany z górną rurą wodoodporny kolorowy wyświetlacz, który komunikuje się z systemem poprzez AXS i z Twoim telefonem przez Bluetooth.
3. Czujnik prędkości
Zintegrowany z tylną tarczą hamulcową, czujnik Powertrain zapewnia 6x więcej danych
4. Zasilanie AXS
Tylna przerzutka AXS Transmission jest zasilana bezpośrednio z głównej baterii.
5. Manetki POD
Bezprzewodowe i programowalne manetki pozwalają sterować nie tylko przerzutką ale także trybami silnika i sztycą.
6. Sztyca AXS
Sterowana bezprzewodowo w ramach AXS.

7. Mocowanie dla akcesoriów
Wyrzuć plecak i weź ze sobą tylko podstawowe acesoria.
8. Duża bateria.
Ma 720Wh pojemności, co daje duży zasięg, jest zamontowana w ramie w bardzo łatwy do wyjęcia sposób.
9. Zawieszenie GiddyUp
Kinematyka zawieszenia dostosowana do zastosowania w eMTB, nowy damper RockShox Vivid.
10. W pełni karbonowa rama
Wyjątkowo lekka rama ze świetnym stosunkiem wagi do wytrzymałości.
11. Opcje wyboru sterów
Oversize-owa główka pozwala na dobranie różnych sterów.
12. Dożywotnia gwarancja
Jeżeli coś zrobiliśmy źle, zrobimy to dobrze.

Repeater / konfiguracje

Repeater / kolory

Bonfire Red / Graphite Grey

Repeater / dostępność

Pierwsze Repeatery Powertrain dotrą do nas w połowie grudnia, kolejne w marcu. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat dostępnych kolorów i rozmiarów, napisz do nas, lub zapisz się do newslettera:

Zapisując się do newlettera, akceptujesz naszą politykę prywatności. W każdej chwili możesz nas poprosić o usunięcie Twoich danych z bazy.

Repeater / media

Repeater / geometria i detale

Speed Balanced Geometry

SBG zapewnia zwinność roweru przy małej prędkości, dobrą trakcję przedniego koła i prawidłowy rozkład masy ridera i roweru równocześnie dając pewność w stromym terenie i przy dużych prędkościach.

Jedną z kluczowych zalet SBG jest zapewnienie pewności sterowania rowerem, która dostosowuje się do prędkości. Czyli więcej pewności gdy jedziesz szybko i więcej zwinności gdy działasz w trudnym terenie, niezależnie od Twojego poziomu umiejętności.

SMMDLGXL
A. REACH425455480510
B. STACK630635643652
C. EFFECTIVE TT LENGTH551584615654
D. SEAT TUBE LENGTH380400440470
E. EFFECTIVE ST ANGLE79.2°78.5°78.2°77.5°
SADDLE HEIGHT FOR EFFECTIVE ST ANGLE600660720780
ACTUAL ST ANGLE72°72°72°72°
SEAT TUBE OFFSET AT BB79797979
F. HEAD TUBE LENGTH110115125135
G. HEAD TUBE ANGLE63.5°63.5°63.5°63.5°
H. CHAINSTAY LENGTH455455455455
I. WHEELBASE1230126212921326
J. BOTTOM BRACKET DROP25252525
K. ESTIMATED BB HEIGHT345345345345
L. STAND OVER HEIGHT710720730740
M. FORK OFFSET44444444

Podstawowe cechy

  • Skok ramy: 170mm
  • Skok widelca: 170mm
  • Koło: 29″
  • Rozmiary: XS, SM, MD, LG, XL
  • Łożyska: 2x 6903, 2x 6902, 6x 6802, 2x 6900
  • A2C widelca przy pomiarach geometrii 586mm
  • Offset widelca: 44mm
  • Mocowanie dampera: Trunnion Mount Top / 30mm x 8mm Bottom
  • Stery góra: 56mm Zero Stack
  • Stery dół: 66mm Zero Stack
  • Linia łańcucha: 55mm
  • Tylny hamulec: 180mm Post Mount, Max Rotor Size 223mm
  • Hak przerzutki: SRAM UDH
  • tylna oś: Transition Axle For UDH, 12mm x 148mm Spacing
  • Mocowanie ISCG: zintegrowana prowadnica TIO
  • Sztyca: 31.6mm
  • Zacisk sztycy: 37.0mm
  • Największa zębatka: 36T okrągła przy linii łańcucha 55mm
  • Maksymalny rozmiar opony: 29″ x 2.6″
  • Progresja dampera: Relay: 26.6%
  • Sag dampera: 170mm (65mm) skoku / 18-22mm (28-34%) Sagu

Sugerowane rozmiary

Momenty dokręcania

  • informacje techniczne Relay Carbon: LINK
  • informacje techniczne Relay Alloy: LINK