Smuggler / wstęp
Smuggler jest jak Twoje ulubione narzędzie, które bierzesz do ręki zawsze gdy masz coś konkretnego do zrobienia – ten rower to absolutny multitool na dwóch kołach.
Z kołami 29″ i zawieszeniem o skoku 140/130mm Smuggler jest prawdopodobnie najbardziej uniwersalnym rowerem w ofercie Transition Bikes. Kinematyka zawieszenia z dużą progresją i komfortowa, dająca pewność w każdej sytuacji geometria dadzą Ci pewność, że odnajdziesz się w każdej sytuacji. Smuggler plasuje się pomiędzy Spurem a Sentinelem zarówno pod względem pracy zawieszenia, jak i geometrii oferując doskonały “blend” tych dwóch rowerów.
Nieważne, czy przed Twoimi oczami rysuje się techniczna zjazdowa sekcja, czy też epicki singletrack, Smuggler zagwarantuje Ci doskonałą zabawę.
Smuggler / hajlajtsy
Dożywotnia gwarancja na ramę
Transition Bikes pilnuje aby jakość produktu była na najwyższym poziomie a obsługa klienta zachwycała – każda rama Transition objęta jest dożywotnią gwarancją i świetnym programem crash replacement. Dbamy o Ciebie a Ty nie musisz się o nic martwić.
Materiał ramy
Ramy karbonowe wykonywane są z japońskiego włókna Toray i z wykorzystaniem wyjątkowego procesu formowania z wykorzystaniem specjalnych wypełniaczy. Dzięki temu zużywamy minimalną ilość materiału i żywicy.
Ramy aluminiowe produkujemy ze sprawdzonego obrabianego termicznie aluminium 6061 aby zoptymalizować stosunek wytrzymałości, długotrwałości i jakości pracy ramy.
Ochrona ramy.
Lubimy gdy przejażdżki odbywają się w ciszy i spokoju bez zbędnego stukania – dlatego w kluczowych miejscach ramy umieściliśmy osadzone w jej płaszczyznach ochraniacze.
Tylny ochraniacz ze specjalną fakturą nie tylko ucisza łańcuch ale także chroni wahacz przez uszkodzeniami.
Przyjazne prowadzenie linek.
Aby uprościć obsługę i “uciszyć” rower umieściliśmy rurki prowadzące dla pancerza tylnej przerzutki w przednim trójkącie i wahaczu.
(rozwiązanie dostępne w ramie karbonowej)
Główny punkt obrotu zrobiony z głową.
Oś głównego punktu obrotu ramy zaprojektowana w formie regulowanego klina zapewnia sztywność wahacza w płaszczyźnie poprzecznej i zapewnia niesamowitą trwałość mechanizmu.
Dodatkowe osłony łożysk chronią je podczas mycia roweru i jazdy w ciężkich warunkach.
Wahacz w różnych długościach.
Ten rower ma dwa wahacze dostosowane do rozmiaru ramy – dzięki temu zapewnia podobne wrażenia z jazdy i podobną dystrybucję masy niezależnie od gabarytów osoby ujeżdżającej sprzęt.
Łożyska Enduro Max.
Używamy wyłącznie łożysk Enduro Max w wersjach przeznaczonych do stosowania w ramach z pełnym zawieszeniem. Łożyska dobieramy w powszechnie dostępnych na rynku rozmiarach aby ich ewentualna wymiana nie wymagała stosowania globalnej logistyki ;).
W punkcie obrotu przy tylnej osi stosujemy łożyska dwurzędowe, zaś łożyska pod rockerem mają dodatkowy pierścień mocujący – to wszystko przekłada się na super sztywność naszych ram.
Gwintowany support.
Na rynku ciągle dostępne są górskie rowery eksperymentalne z suportami press-fit. To rozwiązanie nie działa, ale przynajmniej jest drogie. Szczerze mówiąc, nie działa to nawet w rowerach szosowych.
W rowerach Transition znajdziesz tylko rozwiązania wprowadzane z głową i sprawdzone na szlaku a nie w Excelu.
Smuggler / konfiguracje
Rower – rama aluminiowa
- kolory: Espresso ◼︎ / Orchid ◼︎
- rama aluminiowa – skok 130mm
- koło: 29″P / 29″T
Zawieszenie: Marzocchi / Fox Performance
- widelec: Marzocchi Z2 (140mm)
- damper: Fox Float X Performance (210x50mm)
Napęd: SRAM NX Eagle
- manetka: SRAM NX Eagle MMX
- przerzutka: SRAM NX Eagle
- kaseta: SRAM PG 1230 (11-50t)
- łańcuch: SRAM NX Eagle
- korba: SRAM Stylo 6K DUB (30t/170mm)
Hamulce: SRAM Code R
- hamulce: SRAM Code R
- tarcze: SRAM Centerline (200mm/180mm)
Koła: WTB ST i30
- obręcze: WTB ST i30
- szprychy: Pillar Double Butted
- piasty: Novatec D791SB-B15/D902SB-B12
- opona przednia: Maxxis Assegai 3C EXO+ (2.5)
- opona tylna: Maxxis Dissector 3C EXO+ (2.4)
- w zestawie: zawory i uszczelniacz tubeless
Kokpit: RaceFace
- mostek: RaceFace Aeffect R (40mm)
- kierownica: RaceFace Chester 35
- chwyty: ODI Elite Flow
- siodło: SDG Bel Air 3
- sztyca: OneUp Dropper Post
Rower – rama karbonowa
- kolory: Espresso ◼︎ / Orchid ◼︎
- rama aluminiowa – skok 130mm
- koło: 29″P / 29″T
Zawieszenie: Fox Performance
- widelec: Fox Float 34 Performance (140mm)
- damper: Fox Float X Performance (210x50mm)
Napęd: SRAM GX Eagle
- manetka: SRAM NX Eagle
- przerzutka: SRAM GX Eagle
- kaseta: SRAM XG 1275 (10-52t)
- łańcuch: SRAM GX Eagle
- korba: SRAM Stylo 6K DUB (30t/170mm)
Hamulce: SRAM Code R
- hamulce: SRAM Code R
- tarcze: SRAM Centerline (200mm/180mm)
Koła: WTB ST i30
- obręcze: WTB ST i30
- szprychy: Pillar Double Butted
- piasty: Novatec D791SB-B15/D902SB-B12
- opona przednia: Maxxis Assegai 3C EXO+ (2.5)
- opona tylna: Maxxis Dissector 3C EXO+ (2.4)
- w zestawie: zawory i uszczelniacz tubeless
Kokpit: RaceFace
- mostek: RaceFace Aeffect R (40mm)
- kierownica: RaceFace Chester 35
- chwyty: ODI Elite Flow
- siodło: SDG Bel Air 3
- sztyca: OneUp Dropper Post
Smuggler / kolory
Smuggler / media
Smuggler / geometria i detale
Speed Balanced Geometry
SBG zapewnia zwinność roweru przy małej prędkości, dobrą trakcję przedniego koła i prawidłowy rozkład masy ridera i roweru równocześnie dając pewność w stromym terenie i przy dużych prędkościach.
Jedną z kluczowych zalet SBG jest zapewnienie pewności sterowania rowerem, która dostosowuje się do prędkości. Czyli więcej pewności gdy jedziesz szybko i więcej zwinności gdy działasz w trudnym terenie, niezależnie od Twojego poziomu umiejętności.
SM | MD | LG | XL | XXL | |
A. REACH | 430 | 460 | 485 | 510 | 535 |
B. STACK | 607 | 616 | 625 | 635 | 644 |
C. EFFECTIVE TT LENGTH | 555 | 588 | 617 | 645 | 670 |
D. SEAT TUBE LENGTH (CARBON) | 360 | 390 | 430 | 460 | 490 |
D. SEAT TUBE LENGTH (ALLOY) | 375 | 390 | 430 | 460 | 490 |
E. EFFECTIVE ST ANGLE | 79.3 | 78.6 | 78.1 | 77.6 | 77.3 |
F. SADDLE HEIGHT FOR EFFECTIVE ST ANGLE | 600 | 660 | 720 | 780 | 820 |
G. ACTUAL ST ANGLE | 72 | 72 | 72 | 72 | 72 |
H. HEAD TUBE LENGTH | 100 | 110 | 120 | 130 | 140 |
I. HEAD TUBE ANGLE | 65 | 65 | 65 | 65 | 65 |
J. CHAINSTAY LENGTH (CARBON) | 435 | 435 | 440 | 440 | 440 |
J. CHAINSTAY LENGTH (ALLOY) | 437 | 437 | 443 | 443 | 443 |
K. WHEELBASE (CARBON) | 1179 | 1213 | 1247 | 1277 | 1306 |
K. WHEELBASE (ALLOY) | 1181 | 1215 | 1250 | 1280 | 1309 |
L. BOTTOM BRACKET DROP | 35 | 35 | 35 | 35 | 35 |
M. ESTIMATED BB HEIGHT | 340 | 340 | 340 | 340 | 340 |
Podstawowe cechy
- Skok ramy: 130mm (kompatybilna ze 140mm)
- Skok widelca: 140mm
- Koło: 29″
- Rozmiary: SM, MD, LG, XL, XXL
- Łożyska: 2x 6903, 4x 6902, 4x 6802
- A2C widelca przy pomiarach geometrii: 552mm
- Offset widelca: 44mm
- Tylny damper: 210mm x 50mm / 130mm (rama kompatybilna z 210mm x 55mm / 140mm)
- Mocowanie dampera: 25mm x 8mm Bottom, 30mm x 8mm Top
- Stery
- Carbon: IS42
- Alloy: 44mm Zero Stack
- Suport: 73mm BSA Threaded
- Linia łańcucha: 52-55mm
- Tylny hamulec: 180mm Post Mount, Max Rotor Size 203mm
- Hak przerzutki: SRAM UDH
- Tylna oś: Transition Axle For UDH, 12mm x 148mm Spacing
- Mocowanie ISCG: ISCG05 (wymagana oś łańcucha 55mm)
- Sztyca: 31.6mm
- Zacisk sztycy:
- karbon: 37.0mm,
- aluminium: 34.9mm
- Maksymalna głębokość sztycy:
- karbon: Small 225mm | Medium 255mm | Large 295mm | XL 325mm | XXL 360mm,
- aluminium: Small 220mm | Medium 250mm | Large 290mm | XL 320mm | XXL 355mm
- Największa zębatka: 34T okrągła przy linii łańcucha 52mm Boost
- Maksymalny rozmiar opony: 29 x 2.5″
- Zalecany sag dampera:
- 130mm/50mm: 14-6mm (28-32%)
- 140mm/55mm: 15-17mm (27-31%)
Sugerowane rozmiary