Repeater / wstęp
Repeater Powertrain oferuje zupełnie nowy poziom doświadczeń z obcowania z rowerem eMTB. Ten system połączy dla Ciebie wszystkie swoje skomplikowane komponenty w jedną, współpracującą ze sobą całość oferując coś, czego tak na prawdę szukamy – fascynującą przygodę na szlaku.
Repeater to 170mm skoku (obydwu) dużych kół 29″, silnik i napęd, które możesz dowolnie skonfigurować dzięki ekosystemowi AXS, i które dzięki niemu również bezproblemowo ze sobą współpracują! Ten poziom integracji to coś, czego dotychczas jeszcze nie doświadczyliśmy w rowerach a co koncern SRAM nazywa holistycznym podejściem do zagadnienia.
Silnik naszego nowego eMTB oferuje 90Nm momentu obrotowego i jest zasilany baterią o pojemności 720Wh. Całym systemem zarządza “mózg” AXS, który komunikuje się z silnikiem, przerzutką i sztycą by zapewnić takie nowe w rowerach funkcje jak automatyczna zmiana biegów czy ich redukcja gdy nie pedałujemy.
Witaj w przyszłości, miło Cię widzieć.
Repeater / za co go kochamy
Repeater PT – po co go stworzyliśmy?
Naszym celem było stworzenie roweru, który daje jak najlepsze doświadczenia z jazdy. Zaczęliśmy od geometrii istniejącego Repeatera aby stworzyć rower, który da Ci pewność w każdej sytuacji i połączyliśmy go z systemem eMTB, który będzie naturalnym rozszerzeniem ridera.
To właśnie gwarantuje technologia Powertrain, która dzięki bezprzewodowemu protokołowi AXS integruje w sobie silnik, napęd roweru i sztycę pozwalając Tobie skupić się na czystej jeździe.
W pełni zintegrowany system.
Eagle Powertrain to potężny napęd eMTB oferujący 90Nm momentu obrotowego i jest jednym z najmocniejszych systemów na rynku. w parze z bateria o pojemności 720Nm oferuje użytkownikowi rozszerzenie jego własnych możliwości, dostarczając moc w bardzo naturalny sposób.
Magia Repeatera PT kryje się w pełnej integracji silnika eMTB i przerzutki. Te współpracują ze sobą za pośrednictwem protokołu AXS, a jego cyfrowy mózg potrafi zmieniać biegi samemu, w oparciu o dane na temat prędkości, generowanej przez ridera mocy czy kadencji. Powertrain w trybie Autoshift zmienia biegi nawet gdy nie pedałujesz aby przygotować Cię na to, co dzieje się na szlaku.
Range lub Rally – wybieraj.
Repeater ma dwa modyfikowalne tryby pracy – Range (zasięg) i Rally (rajd). W trybie Range osiągniesz najlepsze zasięgi a po przełączeniu na Rally to po prostu – pełny power.
Przez uproszczenie obsługi systemu do tylko dwu trybów, ponownie skupiamy się na tym, co jest dla nas najważniejsze – doświadczeniu jazdy.
Autoshift dzięki Eagle AXS.
Jeżeli kiedykolwiek marzyliście o rowerze z automatyczną skrzynią biegów, jego czas właśnie nadszedł! Dzięki integracji poprzez protokół AXS, Twój Repeater PT będzie zmieniał biegi za Ciebie w oparciu o całą masę danych, które potrafi zebrać.
Przez większość czasu nie będziesz więc musieć zmieniać biegów – zrobi to za Ciebie Powertrain. Nawet gdy czeka Cię redukcja do podjazdu, zauważysz, że dzięki unikatowemu rozwiązaniu Twój Repeater zrobi to za Ciebie podczas zjazdu – przednia zębatka może obracać się gdy Ty nie pedałujesz więc przerzutka zmieni bieg na najbardziej przydatny gdy teren zacznie prowadzić pod górę.
Jeżeli zaś nie zgadzasz się z działaniem Powertrain, zawsze możesz użyć manetki POD aby wybrać ten idealny bieg.
Repeater / hajlajtsy
1. Silnik SRAM Powertrain
Daje 90Nm momentu obrotowego i jest skonfigurowany aby dostarczać wspomaganie w naturalny sposób.
2. Wyświetlacz AXS Bridge
Płynnie zintegrowany z górną rurą wodoodporny kolorowy wyświetlacz, który komunikuje się z systemem poprzez AXS i z Twoim telefonem przez Bluetooth.
3. Czujnik prędkości
Zintegrowany z tylną tarczą hamulcową, czujnik Powertrain zapewnia 6x więcej danych
4. Zasilanie AXS
Tylna przerzutka AXS Transmission jest zasilana bezpośrednio z głównej baterii.
5. Manetki POD
Bezprzewodowe i programowalne manetki pozwalają sterować nie tylko przerzutką ale także trybami silnika i sztycą.
6. Sztyca AXS
Sterowana bezprzewodowo w ramach AXS.
7. Mocowanie dla akcesoriów
Wyrzuć plecak i weź ze sobą tylko podstawowe acesoria.
8. Duża bateria.
Ma 720Wh pojemności, co daje duży zasięg, jest zamontowana w ramie w bardzo łatwy do wyjęcia sposób.
9. Zawieszenie GiddyUp
Kinematyka zawieszenia dostosowana do zastosowania w eMTB, nowy damper RockShox Vivid.
10. W pełni karbonowa rama
Wyjątkowo lekka rama ze świetnym stosunkiem wagi do wytrzymałości.
11. Opcje wyboru sterów
Oversize-owa główka pozwala na dobranie różnych sterów.
12. Dożywotnia gwarancja
Jeżeli coś zrobiliśmy źle, zrobimy to dobrze.
Repeater / konfiguracje
Rower – rama karbonowa
- kolory: Graphite Grey ◼︎ / Bonfire Red ◼︎
- rama karbonowa – skok 170mm
- koło: 29″P / 29″T
System eMTB: SRAM Powertrain
- silnik: SRAM Eagle Powertrain (90Nm)
- bateria: SRAM Eagle Powertrain (720Wh)
- ładowarka SRAM Eagle Powertrain
Zawieszenie: RockShox Select
- widelec: Rockshox ZEB Select (170mm)
- damper: Rockshox Vivid Select+ (205x65mm)
Napęd: SRAM GX Transmission
- manetka: SRAM POD Bridge MMX
- przerzutka: SRAM GX AXS Eagle Transmission
- kaseta: SRAM XS 1275 T-Type (10-52t)
- łańcuch: SRAM GX Eagle Transmission
- korba: SRAM GX Eagle E-MTB (160mm)
- tarcza: SRAM XX T-Type Direct Mount 34t
Hamulce: SRAM Code Bronze Stealth
- hamulce: SRAM Code Bronze Stealth
- tarcze: SRAM HS2 (220mm/220mm)
Koła: DT Swiss H1900
- obręcze: DT Swiss H 1900 Spline
- szprychy: DT Swiss Hybrid 1
- piasty: DT Swiss Hybrid 370
- opona przednia: Schwalbe Magic Mary, Super Gravity, Ultra Soft (2.4)
- opona tylna: Schwalbe Big Betty, Super Gravity, Soft (2.4)
- w zestawie: zawory i uszczelniacz tubeless
Kokpit: ANVL / RockShox
- mostek: ANVL Swage (40mm)
- kierownica: ANVL Mandrel Alloy
- chwyty: ODI Elite Flow
- siodło: SDG Bel Air 3
- sztyca: Rockshox Reverb AXS
Rower – rama karbonowa
- kolory: Graphite Grey ◼︎ / Bonfire Red ◼︎
- rama karbonowa – skok 170mm
- koło: 29″P / 29″T
System eMTB: SRAM Powertrain
- silnik: SRAM Eagle Powertrain (90Nm)
- bateria: SRAM Eagle Powertrain (720Wh)
- ładowarka SRAM Eagle Powertrain
Zawieszenie: RockShox Ultimate
- widelec: Rockshox ZEB Ultimate (170mm)
- damper: Rockshox Vivid Ultimate (205x65mm)
Napęd: SRAM XO Transmission
- manetka: SRAM POD Ultimate Bridge MMX
- przerzutka: SRAM XO AXS Eagle Transmission
- kaseta: SRAM XS 1295 T-Type (10-52t)
- łańcuch: SRAM XO Eagle Transmission
- korba: SRAM XO Eagle E-MTB (160mm)
- tarcza: SRAM XX T-Type Direct Mount 34t
Hamulce: SRAM Code Silver Stealth
- hamulce: SRAM Code Silver Stealth
- tarcze: SRAM HS2 (220mm/220mm)
Koła: Crankbrothers Synthesis
- obręcze: Crankbrothers Synthesis E-Bike Alloy
- szprychy: Sapim E-Light (Front) Sapim Strong (Rear)
- piasty: Industry Nine 1/1, 28 (Front), 32 (Rear)
- opona przednia: Schwalbe Magic Mary, Super Gravity, Ultra Soft (2.4)
- opona tylna: Schwalbe Big Betty, Super Gravity, Soft (2.4)
- w zestawie: zawory i uszczelniacz tubeless
Kokpit: OneUp / RockShox
- mostek: ANVL Swage (40mm)
- kierownica: OneUp Carbon
- chwyty: ODI Elite Flow
- siodło: SDG Bel Air 3
- sztyca: Rockshox Reverb AXS
Repeater / kolory
Repeater / dostępność
Pierwsze Repeatery Powertrain dotrą do nas w połowie grudnia, kolejne w marcu. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat dostępnych kolorów i rozmiarów, napisz do nas, lub zapisz się do newslettera:
Zapisując się do newlettera, akceptujesz naszą politykę prywatności. W każdej chwili możesz nas poprosić o usunięcie Twoich danych z bazy.
Repeater / media
Repeater / geometria i detale
Speed Balanced Geometry
SBG zapewnia zwinność roweru przy małej prędkości, dobrą trakcję przedniego koła i prawidłowy rozkład masy ridera i roweru równocześnie dając pewność w stromym terenie i przy dużych prędkościach.
Jedną z kluczowych zalet SBG jest zapewnienie pewności sterowania rowerem, która dostosowuje się do prędkości. Czyli więcej pewności gdy jedziesz szybko i więcej zwinności gdy działasz w trudnym terenie, niezależnie od Twojego poziomu umiejętności.
SM | MD | LG | XL | |
A. REACH | 425 | 455 | 480 | 510 |
B. STACK | 630 | 635 | 643 | 652 |
C. EFFECTIVE TT LENGTH | 551 | 584 | 615 | 654 |
D. SEAT TUBE LENGTH | 380 | 400 | 440 | 470 |
E. EFFECTIVE ST ANGLE | 79.2° | 78.5° | 78.2° | 77.5° |
SADDLE HEIGHT FOR EFFECTIVE ST ANGLE | 600 | 660 | 720 | 780 |
ACTUAL ST ANGLE | 72° | 72° | 72° | 72° |
SEAT TUBE OFFSET AT BB | 79 | 79 | 79 | 79 |
F. HEAD TUBE LENGTH | 110 | 115 | 125 | 135 |
G. HEAD TUBE ANGLE | 63.5° | 63.5° | 63.5° | 63.5° |
H. CHAINSTAY LENGTH | 455 | 455 | 455 | 455 |
I. WHEELBASE | 1230 | 1262 | 1292 | 1326 |
J. BOTTOM BRACKET DROP | 25 | 25 | 25 | 25 |
K. ESTIMATED BB HEIGHT | 345 | 345 | 345 | 345 |
L. STAND OVER HEIGHT | 710 | 720 | 730 | 740 |
M. FORK OFFSET | 44 | 44 | 44 | 44 |
Podstawowe cechy
- Skok ramy: 170mm
- Skok widelca: 170mm
- Koło: 29″
- Rozmiary: XS, SM, MD, LG, XL
- Łożyska: 2x 6903, 2x 6902, 6x 6802, 2x 6900
- A2C widelca przy pomiarach geometrii 586mm
- Offset widelca: 44mm
- Mocowanie dampera: Trunnion Mount Top / 30mm x 8mm Bottom
- Stery góra: 56mm Zero Stack
- Stery dół: 66mm Zero Stack
- Linia łańcucha: 55mm
- Tylny hamulec: 180mm Post Mount, Max Rotor Size 223mm
- Hak przerzutki: SRAM UDH
- tylna oś: Transition Axle For UDH, 12mm x 148mm Spacing
- Mocowanie ISCG: zintegrowana prowadnica TIO
- Sztyca: 31.6mm
- Zacisk sztycy: 37.0mm
- Największa zębatka: 36T okrągła przy linii łańcucha 55mm
- Maksymalny rozmiar opony: 29″ x 2.6″
- Progresja dampera: Relay: 26.6%
- Sag dampera: 170mm (65mm) skoku / 18-22mm (28-34%) Sagu
Sugerowane rozmiary