Transition Relay Alloy NX 2024
Original price was: 31990,00 zł.24990,00 złCurrent price is: 24990,00 zł. z VAT
Czy masz dość czasu, aby sprawdzić wszystkie wcielenia tego roweru?
Opis
Najnowocześniejsze rozwiązania w świecie eMTB dają nam dziś niezwykłe pole do manewru. W pełni wykorzystało to Transition Bikes tworząc Relaya – nazwanie go elektrykiem to zawężanie sensu tego roweru, to pierwszy modularny rower górski.
Zastosowanie systemu Fazua Ride 60 pozwala nam używać tego roweru na wiele sposobów. Do dyspozycji mamy bowiem lekkiego elektryka, który w każdej chwili może być ujeżdżany także bez baterii. Silnik o maksymalnym momencie obrotowym 60Nm, w parze z baterią o pojemności 430Wh zapewniają zasięg nawet do 1600m w pionie! Równocześnie, po wymontowaniu baterii, możesz wziąć ten rower na przejażdżkę po bikeparku czy pójść na rower z dużymi i małymi znajomymi na analogach. Pozbawiony baterii Relay będzie ważył około 17.5kg co pozwoli na wyzwolenie z niego jeszcze większej zwinności.
Powtarzana przez nas modularność nie kończy się na możliwości wyjęcia baterii. Jeżeli tylko chcesz, możesz w dowolnej chwili zmienić ścieżkowego Relaya o skoku 160mm na kole 29″ w bardziej freeride’owego Relaya PNW – ten ma z tyłu koło 27.5″ i oferuje skok 170mm.
Specyfikacja
System eMTB: Fazua Ride 60
- silnik: Fazua Ride 60 (60Nm)
- bateria: Fazua Power 430 (430Wh)
- ładowarka Fazua 3A
Zawieszenie: Marzocchi / Fox Performance
- widelec: Marzocchi Bomber Z1 Air (160mm)
- damper: Fox Float X Performance (205x60mm)
Napęd: SRAM NX Eagle
- manetka: SRAM NX Eagle MMX
- przerzutka: SRAM NX Eagle
- kaseta: SRAM PG 1230 (11-50t)
- łańcuch: SRAM NX Eagle
- korba: Praxis Alloy ETOR
(165mm, X-Small 160mm)
- tarcza: Transition Bash Spider, SRAM 32t Alloy E Ring (X-Sync2)
Hamulce: SRAM Code R
- hamulce: SRAM Code R
- tarcze: SRAM Centerline (200mm/200mm)
Koła: WTB ST i30
- obręcze: WTB ST i30
- szprychy: Pillar Double Butted
- piasty: Novatec D791SB-B15/D902SB-B12
- opona przednia: Maxxis Assegai 3C EXO+ 2.5
- opona tylna: Maxxis Minion DHRII 3C EXO+ 2.4
- w zestawie: zawory i uszczelniacz tubeless
Kokpit: RaceFace
- mostek: RaceFace Aeffect R (40mm)
- kierownica: RaceFace Chester 35
- chwyty: ODI Elite Flow
- siodło: SDG Bel Air 3
- sztyca: OneUp Dropper Post
Kluczowe cechy
- Skok ramy: 160mm (damper 205x60mm i koło tylne 29″) / 170mm (damper 205x65mm i koło tylne 27.5″)
- Skok widelca: 160mm (dopuszczalne widelce do 170mm)
- Koło: 29″ lub MX 29/27.5″
- Rozmiary: XS, SM, MD, LG, XL, XXL
- Łożyska: 2x 6903, 2x 6902, 4x 6802, 2x 3802, 2x 6900
- A2C widelca przy pomiarach geometrii:
- Relay: 578mm (X-Small 558mm)
- Relay PNW: 588mm (X-Small 568mm)
- Offset widelca: 44mm (X-Small 37mm)
- Mocowanie dampera: Trunnion Mount Top / 30mm x 8mm Bottom
- Stery góra: 56mm Zero Stack
- Stery dół: 66mm Zero Stack
- Suport: Fazua Ride 60 System
- Linia łańcucha: 53.5mm
- Tylny hamulec: 180mm Post Mount, Max Rotor Size 223mm
- Hak przerzutki: SRAM UDH
- tylna oś: Transition Axle For UDH, 12mm x 148mm Spacing
- Mocowanie ISCG: brak
- Sztyca: 31.6mm
- Zacisk sztycy:
- karbon: 37.0mm,
- aluminium: 34.9mm
- Największa zębatka: 36T okrągła przy linii łańcucha 55mm
- Maksymalny rozmiar opony:
- Relay: 29″ x 2.6″
- Relay PNW: 27.5″ x 2.6″
- Progresja dampera:
- Relay: 25.2%
- Relay PNW: 25.8%
Geometria
XS Relay/PNW |
S Relay/PNW |
M Relay/PNW |
L Relay/PNW |
XL Relay/PNW |
XXL Relay/PNW |
|
A.REACH | 410/405 | 430/422 | 460/452 | 485/477 | 510/502 | 535/527 |
B.STACK (CARBON) | 590/588 | 615/615 | 628/634 | 637/643 | 646/652 | 655/661 |
B.STACK (ALLOY) | 595/593 | 620/620 | 628/634 | 637/643 | 646/652 | 655/661 |
C.EFFECTIVE TT LENGTH | 523/532 | 553/564 | 586/597 | 614/631 | 642/665 | 671/696 |
D.SEAT TUBE LENGTH (CARBON) | 380 | 390 | 410 | 430 | 460 | 490 |
D.SEAT TUBE LENGTH (ALLOY) | 410 | 410 | 410 | 430 | 460 | 490 |
E.EFFECTIVE ST ANGLE | 79.7/79.3 | 79.1/78.4 | 78.4/77.7 | 77.8/77.1 | 77.3/76.6 | 77/76.3 |
SADDLE HEIGHT FOR EFFECTIVE ST ANGLE | 560 | 600 | 660 | 720 | 780 | 820 |
ACTUAL ST ANGLE | 71/70.6 | 71/70.3 | 71/70.3 | 71/70.3 | 71/70.3 | 71/70.4 |
SEAT TUBE OFFSET AT BB | 90 | 90 | 90 | 90 | 90 | 90 |
F.HEAD TUBE LENGTH (CARBON) | 100 | 100 | 115 | 125 | 135 | 145 |
F.HEAD TUBE LENGTH (ALLOY) | 105 | 105 | 115 | 125 | 135 | 145 |
G.HEAD TUBE ANGLE | 64/63.6 | 64/63.3 | 64/63.3 | 64/63.3 | 64/63.4 | 64/63.4 |
H.CHAINSTAY LENGTH | 436 | 442/440 | 442/440 | 448/446 | 448/446 | 448/446 |
I.WHEELBASE | 1167/1172 | 1208/1211 | 1244/1247 | 1280/1282 | 1309/1312 | 1338/1341 |
J.BOTTOM BRACKET DROP | 25 | 25 | 25 | 25 | 25 | 25 |
K.ESTIMATED BB HEIGHT | 340/343 | 350 | 350 | 350 | 350 | 350 |
Finansowanie
Współpracujemy z Europejskim Funduszem Leasingowym i razem z jego specjalistami przygotowaliśmy dogodne formy finansowania zakupu naszych rowerów.
Dostępne warianty finansowania:
- leasing operacyjny
- leasing operacyjny z wysokim wykupem
- pakiet serwisowy wliczony w finansowanie
Dowiedz się więcej na temat możliwości finansowania zakupu roweru: