Beastie Bikes
Beastie Bikes
Twitter
Blogspot
Facebook

Niner

NINER>>RAMY i ROWERY>>AIR 9 RDO

No dobra, Air 9 Carbon jest taaaaaki super. To po co niby potrzebny nam jeszcze RDO? Odpowiedź jest prosta jak budowa cepa - rozwój, człowieku! Gdy Niner w końcu wypchnął na rynek karbonowego ściganta pojawił się pomysł - zróbmy to samo jeszcze lepiej! Czyż cel nie jest szczytny a kierunek myślenia odpowiedni? Oczywiście!

Najważniejszym zadaniem jakie stanęło przed ekipą Ninera było proste - zbić jeszcze bardziej wagę. Jak tego dokonać, skoro już naciągnęliśmy wszystko, co mogliśmy? Kilkoma sprytnymi ruchami. Karbonowo-aluminiowy suport CYA ustąpił miejsca w pełni karbonowej mufie PF30 - teraz rower jest kompatybilny wyłącznie z przerzutką, ale umówmy się - to sprzęt do ścigania na najwyższym poziomie a wówczas przerzutka to obowiązek. Odchudzony tylny trójkąt ma teraz montaż zacisku hamulca pomiędzy ramionami oraz sztywną oś Maxle 142x12mm, która dodaje sztywności pozwalając odchudzić tylne widełki. Wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów doczekało się aktualizacji w 2014r. - teraz przewody wchodzą nie w główkę ramy a w dolną rurę. Wewnętrzne prowadzenie zostało także dostosowane do najnowszych standardów na rynku - elektrycznego systemu Di2 oraz nowego standardu Side Swing. Dalsze zmiany to przeprojektowane przekroje w całej ramie oraz w pełni karbonowe bieżnie sterów. Gdzie tylko się dało, hebel Niner Bikes skrobał kolejne gramy. W efekcie wprowadzenia nowego layupu karbonu i najnowszej technologii zagęszczania żywicy RDO Compaction System udało się oszczędzić aż 140g w rozmiarze M.

AIR 9 RDO. JeĹźeli szukasz najlepszego, gratulujemy. Oto on.


Cechy:

• Akceptuje widelce 80-100mm;
• Główka typu Tapered;
• Zoptymalizowane przekroje ramy zapewniają maksymalną sztywność w kluczowych miejscach;
• Odpowiednio zaprojektowana rama przenosi całą moc z pedałów i tłumi małe nierówności;
• Wewnętrznie prowadzone linki;
• Dostosowany do systemu Di2;
• Dostosowany do przednich przerzutek w standardzie Side Swing;
• Nowy RDO Compaction System;
• Tylna oś 142x12mm;
• Suport w standardzie PF30;
• Objęta programem C5 - 5 lat gwarancji.
• Waga: 1060g (M)
• Kolory:

Carbon Black/Niner Red
Carbon Black/Licorice


Cena ramy ze sterami i zaciskiem sztycy: 7999.99zł

Kompletny rower AIR 9 RDO 5 Star XTR: 27199.99zł

Kompletny rower AIR 9 RDO 3 Star XT Fox: 19399.99zł

Kompletny rower AIR 9 RDO 3 Star XT Reba: 15499.99zł


Powyższa cena jest ceną orientacyjną, zależną od zmian wartości walut. Konkretną ofertę cenową można uzyskać pod info@beastiebikes.pl




- http://www.ninerbikes.com/air9rdo
- https://s3.amazonaws.com/NinerBikes/Bike_Air9RDO_v2/AIR9RDO_new_GEO.gif
- https://s3.amazonaws.com/NinerBikes/Bike_Air9RDO_v2/AIR9RDO_NEW_SPEC.gif
- https://s3.amazonaws.com/NinerDocs/NIN_OWNERS_UNIVERS.pdf
AIR 9 RDO
designed by TRIGONY, copywrite © 2010 BEASTIE BIKES