Beastie Bikes
Beastie Bikes
Twitter
Blogspot
Facebook

Ibis

IBIS>>ROWERY>>Mojo SL-R

Gdy we wrześniu 2010 z oferty Ibisa zniknęło obecne od pięciu lat Mojo Carbon, niczym ksiądz Natanek wiedzieliśmy, że coś się dzieje. Oznaczało to, że w rodzinie Mojo nadchodzą kolejne po narodzinach Mojo HD zmiany. Ostatni miesiąc przyniósł odpowiedź. Scot Nicol nazywa to pokrętnie „technologicznym Tour de Force”, dla nas to naturalna konsekwencja pojawienia się na rynku popularnego HD. Po prostu – poprzeczka została ustawiona diabelsko wysoko i trzeba było jej co najmniej dosięgnąć.

Inżynierowie Ibisa zaczęli więc od przedniego trójkąta i zaprojektowani go zupełnie od nowa. Został zbudowany wokół przejętej z HD dolnej rury. Ale ponieważ nazwa Super Light zobowiązuje, cała reszta została zaprojektowana od nowa. Rama otrzymała oczywiście główkę w standardzie Tapered oraz kilka najświeższych cudów rowerowej technologii. Dzięki Softcore – lateksowemu balonowi umieszczanemu w formie – cała rama jest teraz pusta w środku. Kolejne gramy znikają! Rama posiada bezpośrednie mocowanie przedniej przerzutki i suport w standardzie BB92 – znów dla obniżenia wagi. Wahacz jest także nowy, posiada, podobnie jak ten w HD, mocowanie hamulca w standardzie Post Mount oraz – tutaj nowość – tylną oś w coraz popularniejszym standardzie 12x142mm.

Dzięki tym wszystkim zmianom SL-R legitymuje się doskonałą wagą ramy z damperem wynoszącą 2250g w rozmiarze L. Sztywność ramy wynosi zaś, w zależności od płaszczyzny pomiaru, 80-90% sztywności Mojo HD. Technologiczne Tour de Force. Obudź się! Przyszłość już nadeszła.


Charakterystyka:

• 140mm skoku tylnego zawieszenia w technologii DW-Link
• Przedni trójkąt i wahacz wykonane w całości z karbonu
• Fox Float z regulacją CTD i powłoką Kashima w standardzie
• główka w standardize Tapered dla sztywności i precyzji sterowania
• kompatybilny z Cane Creek AngleSet - kąt główki można obniżyć do 67.5˚
• prowadzenie linek i przewodów zaczerpnięte z Mojo HD z uwzględnieniem wsparcia regulowanych sztyc.
• kompatybilne z dolną osłoną linek z Mojo HD
• bezpośrednie mocowanie przedniej przerzutki – pełna kompatybilność z 2x10
• zintegrowany suport BB92/Press GXP – dla obniżenia wagi
• mocowanie tylnego hamulca wykonane z karbonu w standardzie Post-Mount
• tylna oś 12x142mm – sztywność i łatwość wymiany koła
• geometria niezmieniona w stosunku do Mojo SL, dodana możliwość zmiany kąta główki dzięki AngleSet
• wszystkie śruby wykonane z tytanu
• ogniwa zawieszenia przejęte z Mojo SL
• rama waży 2250g w rozmiarze L i w kolorze matte clear z damperem Fox RP23 Kashima
• waga docelowa roweru w rozmiarze L i zbudowanego w oparciu o kit XTR – 10kg
• kolory: Black and Blue, DB5 Silver, South Beach White, lamborine Orange



Cena kompletnego roweru: od 14999.99 PLN

Powyższa cena jest ceną orientacyjną, zależną od zmian wartości walut. Konkretną ofertę cenową można uzyskać pod info@beastiebikes.pl





- Mojo SL-R - Geometria.pdf

- http://www.ibiscycles.com/bikes/mojo_sl-r/
Mojo SL-R
designed by TRIGONY, copywrite © 2010 BEASTIE BIKES